Saturday, April 30, 2011

kenape die?~~~~weire.....argh,cinca bolla... T.T

Posted by | |

ya allah ya rabbi,
dalam banyak2 lelaki, kenape die yang aku tak boleh buang ingatan aku pasal die....

lebih2 lagi bile bertembung...buat kan otak aku secara automatik teringat pasal die...buat aku jadi sedih jer...
naseb baek la die da nak graduate....
kenape aku bodoh sangat..suke kat orang yang langsung tak de hati kat aku....kenape3???...huh,tension la plak rasenyer.....

ya allah,
kalau die bukan jodoh aku,kau tutupkan lah hijab antara aku dan dia supaya aku tak bersedih lagi....
tapi kalau die mungkin jodoh aku, kau dekatkan lah hati kami dan tujukan kami ke jalan yang diberkati oleh-Mu (kawenla,senang citer....he3)

aku memang dah tak de harapan kat die...lagi2 dengan aku yang agak lagha,aurat tak tutup leklok,suke menyanyi lak tuh...tak macam die...warak,baek,sume orang suke kat die.... =.= ..

ya allah,
bagilah aku ketenangan jiwa.moga aku boleh jawab paper economy petang ni dengan cemerlang..amin~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...