Thursday, August 4, 2011

cupcakes

Posted by | |

salam wbt & greetings


so, yang ni pulak aku share tentang cupcakes lak...


yang sebenarnye, aku try buat cupcakes dulu, baru la try buat kek chiffon karamel tuh...leh tengok kat kek chiffon karamel

so, oke lah....back to cupcakes~~~ehe3


aku slalu bukak2 blog orang and jadi stalker untuk blog2 yang slalu share psal kek, fashionista and bla bla bla . . . . macam2 lagi la kan...


& bile aku tengok orang boleh buat duit dengan bisnes cupcakes, aku pun try la nak buat kan


tapi stakat ni tak jadi bisnes pon lagi ... maybe sebab aku tak reti nak advertise bende2 camtu kan


lagipun, aku bukan nye slalu ber belog...


aku 1st trial buat cupcakes bulan 6 aritu, tapi sekarang baru nak post~~~aduihhh...macam mane orang nak tahu kan?....


kalau orang tahu pon, bukan nak beli, tapi nak resipi....aku tak kesah cume yelah...orang berniaga kan....tapi tak penah pon orang tempah agi...


so, here are some pictures about my first attempt untuk buat cupcakes~~~ enjoyed ya^^







cupcakes and topping die aku buat kat umah...pastu da next day, bawak pegi umah akak aku...so, kire aku buat ni just nak cuba2 sebenarnye...but, aku buat jugak sempena untuk majlis cukur jambul n besday anak2 sdare aku on the same event jugak...


ingatkan akak aku boleh promote cupcakes aku nih...tapi hampehh....tak sporting punyer kakak!...uhu3...


so lepas tuh lepas lah...malas nak pikir...but, im enjoyed to make this cupcakes and that is the most important matter kan?...im enjoyed^^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...