Friday, August 5, 2011

takde keje pas sahur

Posted by | |

salam wbt & greetings


selamat subuh for muslims & moga2 kita diperkuatkan iman untuk meneruskan ibadah2 di bulan ramadhan nih....
so, back to our title....memang takde keje nih...ha3


seperti yang korang boleh tengok dalam picture kat atas, aku ade pegi google aku punye blog nih..nak tengok la kan wujud ker tak belog ni dalam alam google...he3...



tetibe, nampak la hasil google tuh kan...dalam banyak2 yang keluar, ade website yang listkan senarai blog yang bakal dihack.....what da....????


tapi opkoz la tak perlu risau...ni kes lame da nih....erm, 2 @ 3 bulan lepas...hangat diperkatakan yang website2 kerajaan banyak yang dihack...ini pon kes takde keje kowt....owhh, saya memahami mereka2 yang kebosanan...ehe3...


so, aku crop & tunjuk la kat korang senarai tuh....


tapi kan, aku dok pikir, kalau la belog haku neh kena hack, aku rase langsung takde effect pon... mesti takde yang menangis sampai nak keluar bijik mata lau belog ni kena hack...


yelah, ni punya belog bukan macam belog maria elena yang hot & cantik & peliks itu...pon bukan macam belog fatin liyana yang chantek & pandai itu...bukan juga macam belog cik epal yang femes di dunia blogging neh~~~~ huhhh


ntah ape aku merepek subuh2 nih...


kay la, chow dulu....


wassalam & peace~~~~ ^^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...